
Bastec fortsätter växa i Sverige. Nu har vi även öppnat ett nytt säljkontor i Borås, med region Göteborg, Sydväst- och Sydost i fokus. Därmed hälsar vi också Anders Fredsted varmt välkommen som ny säljare på Bastec!
Anders kommer vara stationerad i Borås, och utgår från Swegons kontor där.
I och med detta har Bastec nu säljkontor i både Örebro, Uppsala och Borås. Så vi ser fram emot en spännande höst, efter pågående semestertid, med Bastecs nya säljteam i full gång. Alla tre under ledning av affärsområdes- och försäljningschef Eva Holmén, som i sin tur började på Bastec i höstas.
Om du vill komma i kontakt med våra säljare eller support på Bastecs hittar du alla uppgifter på Bastecs kontaktsida.
| Dela |
|
Tillbaka |
Nu utökar vi med en teknisk säljare specifikt för region Stockholm och de nordöstra delarna av Sverige. Vi hälsar Markus Säyrä varmt välkommen till Bastec som ny säljare. Markus kommer utgå från Swegon-kontoret i Uppsala.
Vi har lanserat tre helt nya digitala verktyg som du kommer kunna se i vår monter på mässan 21-24 april. Om du kommer förbi på torsdag-eftermiddagen, så bjuder vi på korv och öl! Även de andra dagarna har vi kaffe och gott tilltugg. Välkommen!
Vi är glada att få presentera Bastecs nya produkt- & utvecklingschef Christoffer Lynghed.
Vi ser fram emot att få visa dig det senaste när det gäller vårt nya styrsystem BAS3 och relaterade nya applikationer, tjänster och produkter. Du hittar oss på avdelningen för Fastighetsautomation, i monter A13:10. Boka din fribiljett nu. Vi ses!
Vi hälsar Eva Holmén hjärtligt välkommen till Bastec som ny affärsområdeschef och försäljningschef inom vår affärsområde Produkter. Eva kommer vara placerad på vårt kontor i Örebro, som nyligen flyttat in hos våra ägare Swegons Örebrokontor.
Nu kör vi årets sista ExpoStyr! Välkommen till vår monter så visar vi demo och svarar på dina frågor om våra produkter och tjänster inom smart och effektiv fastighetsautomation. Vi kommer bland annat visa vårt nya styrsystem BAS3.
Välkommen till vår monter den 26-28 augusti på ExpoStyr som denna gång besöker Kalmar, Växjö och Helsingborg. Kom och prata med oss och titta på demo av vårt styrsystem BAS3 och molntjänster för effektiv fastighetsautomation.
Verksamhet i Luleå, Umeå, Östersund eller Sundsvall? Gör ett besök över lunchen på ExpoStyr-mässan den 6-9 maj och ta en pratstund med Bastecs säljare Ludwig och Jonas.
Välkommen till Bastecs monter på ExpoStyr, kom och se vår nya duc BAS3 XU16. Vi ses i Falun 25:e mars, Uppsala, 26:e och Stockholm (Solvalla) på torsdag den 27:e mars.